IP2

IP2.3


Prometeu va ser condemnat pels déus pel fet d'entregar als humans el secret del foc i la tècnica. Aquell és el llegat i origen de la civilització i la festa. Aquesta instal·lació està composta per la disposició frontal d'un final de focs artificials a 'interior d'un dispositiu d'exhibició com ho és una sala d'exposicions.

On hi és eixe art que abans cremava i que ara sols recau allà on el mercat decideix intervenir?



 






IP2.2 


La mirada estableix un camp escòpic, una interacció entre subjecte i objecte. No hi ha imatges ni mirades neutres. En mirar sempre interpretem. Aquest vídeo explora un més enllà d'una resposta fora d'un temps diacrònic explosionat per l'avis d'un perill que va més enllà d'estratègies contingents i vols obrir-se al perill.

Tres són les salves que anuncien sempre abans de cada començament de les mascletades o focs d'artifici (castells), en aquest cas són aquests trons els que passen a ser el principi i final d'allò que sempre està per vindre.











IP2.1

Pensar l'art com Prometeu encadenat a institucions i mercat a més dels sectors professionals que amena de lobby el retenen administrativament.

Dues caixes tancades mantenen ocultes la vista unes des-pintures de cada una de les peces de la instal·lació IP2.3